Sådan fungerer Wimdu

Wimdu er Europas største platform for city lejligheder. Se, hvordan du booker indkvartering nedenfor.

HVORDAN DU REJSER MED WIMDU

Placeholder

Find bolig

Det er nemt at finde et sted at bo. Du skal blot indtaste din destination ind i søgefeltet og vælge dine rejsedatoer for at søge. Klik på boligerne for at se yderligere detaljer og for at læse bedømmelser af boligen.
Placeholder

Book din bolig

Før du booker, anbefaler vi at du sender en besked til værten for at få mere information og for at få bekræftet at boligen er ledig. Når du har valgt en bolig, skal du blot følge trinene på check-out siden for at sende en booking anmodning til værten.
Placeholder

Modtag bekræftelse

Når du har sendt din anmodning, har din vært 24 timer til at acceptere din booking. Vi vil derefter sende dig en email for at fortælle dig, at din booking er blevet accepteret. Ved "Øjeblikkelig Booking" boliger, er din booking automatisk accepteret og du vil modtage en bekræftelse via email med det samme. For at sikre os at din betaling er sikker, vil Wimdu først overføre pengene til værten 24 timer efter at du med succes er tjekket ind.
Placeholder

Nyd din rejse!

Når din booking er bekræftet, kan din tur gå videre! Du vil modtage værtens kontaktdetaljer, så du kan sende ham/hende dit forventede ankomsttidspunkt. Din vært vil møde dig ved boligen, vise dig rundt og udlevere nøglerne.
Placeholder

Leave a review

Efter dit ophold er det vigtigt at give en bedømmelse af boligen. Din feedback er værdifuld og vil hjælpe fremtidige gæster med at få indsigt i hvad boligen har at byde på.
check reviews save lock money headphones globe photos triple-tick conditions guests ribbon description

HVORFOR REJSE MED WIMDU?

  • Spar op til 70 %

    Find de bedste tilbud til populære byer og destinationer med vores Wimdu WOW Deals - og spar op til 70%

  • Kvalitetstjekkede lejligheder

    Vi arbejder hårdt for at sikre at gæsterne får en kvalitets Wimdu oplevelse. Derfor har vi introduceret vores Wimdu Trippel Tjek, for at verificere at boligerne lever op til vores strenge standarder.

  • Stort udvalg af boliger

    Vælg mellem mere end 350.000 city lejligheder i mere end 150 lande verden over - fra Berlin til Beijing, du kan være sikker på at finde den perfekte bolig for dig.

  • Tusinder af pålidelige bedømmelser

    Over en million gæster har allerede booket overe 5 millioner nætter med Wimdu og vi opfordrer til at alle gæster skriver en bedømmelse efter deres ophold - for at give en bedre forudsætninger for at vælge den rette bolig.

  • Gratis 24/7 kunde support

    Uanset om det er et spørgsmål om en bolig eller betaling, vil vores flersprogede Kunde Support Team med glæde hjælpe - det eneste du skal gøre er, at kontakte os via Hjælp funktionen.

Hospitality at Wimdu

Vi arbejder med vores værter for at sikre os, at gæsterne oplever et godt ophold. For mere information, læs vores gæstfriheds retningslinjer for værter.
Vores service standarder
Placeholder

VORES KVALITETS STANDARDER

  • Boligtjek

    For at sikre kvaliteten, udfører vi vores boligtjek på stedet. Tusinder af boliger er allerede blevet tjekket og flere vil komme.

  • 365 Tjek

    Efter et indledende boligtjek, vil vi fortsætte med at lave stikprøver året igennem, for at sikre os at kvaliteten bliver opretholdt.

  • Gæste bedømmelser

    Gæster der har boet i en Wimdu bolig, opmuntres til at give en opdateret bedømmelse af boligen, for fremtidige gæster.

FAQ Basis

  • Bliver min betaling sikkert behandlet?

    Betaling bliver sikkert behandlet gennem krypterede forbindelser. Så snart du sender en bookinganmodning, vil det totale beløb med det samme blive reserveret på din konto. Beløbet vil kun blive trukket fra din konto hvis værten accepterer din bookinganmodning.

  • Hvordan kan jeg kontakte værten?

    Gæster kan nemt kontakte værten ved at bruge Wimdus besked system. Send en besked til værten ved at klikke på vært "Kontakt" knappen, som er placeret under værtens profilbillede på højre side af annoncesiden.

  • Hvad gør jeg hvis min vært annullerer en booking?

    Hvis værten annullerer din booking, vil vi give dig besked med det samme. Vi vil assistere dig i at foretage en ny booking eller du kan vælge at få refunderet det fulde beløb af din booking.

  • Hvor kan jeg finde mine bookinginformationer?

    Du vil modtage værtens kontakt detaljer og fulde adresse på boligen, via din "Booking accepteret" email. Denne information kan også ses i "Mine rejser" på din brugerkonto.